Campo

Krutvagen 2, 41527 - Göteborg
Mis à jour le
Italienskt Amerikanskt
★★★★★ ★★★★★
4.1/5
346 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.1/5
Sluurpometro: 82/100
Score Sluurpy
346 avis au total
TA Trip
2.5/5
2 reviews
G Google
4.5/5
20 reviews
F Facebook
4.7/5
14 reviews
S Sluurpy
4.0/5
186 reviews
T Thatsup
5.0/5
1 reviews
ST Sluurpy the best restaurants near you
4.0/5
123 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 31 395 11 08
🌐 Website: http://campo.se
📍 Adresse: Krutvagen 2, Göteborg

🕐 Horaires d'Ouverture

Fermé Ouvre à 06:00
Lundi1 06:00 - 09:30
Mardi2 06:00 - 09:30
Mercredi3 06:00 - 09:30
Jeudi4 06:00 - 09:30
Vendredi5 07:00 - 21:30
Samedi6 07:00 - 10:00
Dimanche7 06:00 - 09:30

Avis Google

4.5/5
★★★★
20 avis Google
M

Masoud Fatahi (gbgfood)

för 8 månader sedan
★★★★★ 5/5
Mysigt lunch stället. Serverar fin och fräsch mat och bjuder på en schysst salladsbuffé.
Google
A

Andreas Lundén

för 5 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Trots att en i sällskapet ringt och frågat om dom visade Champions League så hade de sedan Inte rätt kanaler när vi väl kom dit. Tittade istället på en kompis laptop. Mitt i matchen stängde sedan restaurangen så vi fick flytta till en soffa i lobbyn.
Google
J

John Lander

för en månad sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Totalt smaklös lunch. Fiskbulle som faller isär, smaklösa räkor, lamt mos. Dåliga råvaror. Kocken vet inte vad hen sysslar med, smakar inte av. Byt ut.
Google
A

Anna MW

för ett år sedan
★★★★☆ 4/5
Var tyvärr väldigt snurrigt med servicen när vi åt där. Kändes stökigt. Men får ändå fyra stjärnor med nöd och näppe pga den väldigt goda maten.
Google
E

Eddan :p

för 2 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Jätte otrevlig personal, det var en manlig servitör som höjde rösten på en kund för att han flyttat en stol.. en ung kvinnlig servitör tappade även en använd gaffel på en i mitt sällskap utan att be om ursäkt! oseriöst
Google
C

Charlie Hedström

för 2 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Detta stället är en klar trea. Maten var OK, personalen trevlig och kaffet var mycket gott!
Google
S

Sven Linder

för en månad sedan
★★★★★ 5/5
Bra lunch med vällagad och mycket god mat. Trevlig miljö och vänlig personal.
Google
L

Lars Åke Frykestam

för 2 månader sedan
★★★★★ 5/5
Mycket trevlig personal. Bra mat och frukost av högsta kvalitet.
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Göteborg

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Campo a ferme definitivement?