Tien Tsin

Engelbrektsgatan 34 b - Göteborg
Mis à jour le
Kinesiskt Asiatiskt
★★★★★ ★★★★★
4.1/5
1570 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.1/5
Sluurpometro: 82/100
Score Sluurpy
1.570 avis au total
TA Trip
4.0/5
76 reviews
G Google
4.2/5
368 reviews
F Foursquare
4.0/5
13 reviews
TF Thefork
4.7/5
603 reviews
E Eatie
4.1/5
390 reviews
UE Uber eats
4.4/5
102 reviews
R Restaurangkartan.se
4.0/5
15 reviews
T Thatsup
3.3/5
3 reviews

👍 Recommandé par 9 personnes

Birgitta Chou
+3
Y compris Birgitta Chou

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 31 16 26 47
📍 Adresse: Engelbrektsgatan 34 b, Göteborg

🕐 Horaires d'Ouverture

Fermé Ouvre à 13:00
Lundi1 11:00 - 22:00
Mardi2 11:00 - 22:00
Mercredi3 11:00 - 22:00
Jeudi4 11:00 - 23:00
Vendredi5 12:00 - 23:00
Samedi6 13:00 - 22:00
Dimanche7 11:00 - 22:00

Avis Google

4.2/5
★★★★
368 avis Google
S

Sukanya Raghavan

för en månad sedan
★★★★★ 5/5
Vi visst inte att det var en av göteborgs äldsta restaurang för kinesisk mat. Men valde att komma dit för att den fick bra recentioner. Förväntningar var hög men vi var inte besviken! Maten var jättegott och trevlig personal! Mapo Tofu var den bästa tofu rätt jag har ätit någonsin! Så gott! Vi kommer snart tillbaka!
Lire plus
Google
D

Dao Kyle

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
Otroligt estetiskt tilltalande restaurang efter renoveringen och maten möter samma förväntningar som interiören ger. Ägaren är även lyhörd på gästers förslag på förbättring. Lunchen här kan beskrivas som en lyxig lunch lite dyrare men värt pengarna om man vill ha det där lilla extra. Har bara ätit lunch här än så länge men kommer definitivt komma tillbaks och testa på diverse rätter som finns att äta till middag! Finns mycket gott på menyn 🤤
Lire plus
Google
E

Eva Grannas

för 6 månader sedan
★★★★★ 5/5
Väldigt god mat och jätte trevlig personal!! Portionerna var inte jätte stora men räckte gott och väl!! Testade olika ankrätter och alla va väldigt goda! Även väldigt fin restaurang och fräsch toalett!
Google
S

Sandra

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
Fantastisk fin och god mat (Knaperstekt biff och Hoisin anka!!) Mkt trevlig personal i en super mysig miljö. Ett givet val när man är i Göteborg.
Google
S

Simon Bélier

för ett år sedan
★★★★★ 5/5
Firade 20-åriga bröllopsdagen med en lunch på Tien Tsin, som ligger ett stenkast från Avenyn i riktning mot Heden på Engelbrektsgatan. Tien Tsin, som slog upp sina portar 1963, har en genuin inredning och typiskt kinesiska inslag som faller mig i smaken. Ägarna, ett väldigt trevligt par, kändes naturliga när de tog sig tid att prata med oss, så det var lätt att känna sig välkommen. Maten var av väldigt hög kvalité och övertygade när man till och med kände att man lagt kärlek i currysåsen. En enkel sås som gick rätt in i hjärtat. Under vår måltid kändes det som de flesta som kom dit var stamkunder som ägarna verkade vara väl bekanta med. Jag är inte förvånad. Vi har nu funnit vår nya favoritrestaurang när det gäller kinesiska restauranger. P.S. Under juli, augusti och september 2021 kommer restaurangen genomgå en spännande renovering. Vi längtar efter att se omvandlingen och den goda maten. D.S.
Lire plus
Google
J

Jimmy Nilsson

för en vecka sedan
★★★★★ 5/5
Mycket trevligt bemötande i en otroligt fin miljö. Maten var magiskt god och hjärtligt lagad!
Google
M

M C

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
Detta stället har jag hört så mycket om! Gick dit första gången efter renoveringen, det luktar väldigt fräsch och gott. Personalen var väldigt trevliga! Vi beställde in smårätter som vi delade på. Mycket goda och det smakade som det ska smaka! (Uppvuxen med asiatiskt mat) Jag kommer att komma tillbaka för att smaka de andra rätterna.
Lire plus
Google
D

Dag Hellvard

för en månad sedan
★★★★★ 5/5
Jättefin restaurang med trevlig personal och god mat
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Göteborg

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Tien Tsin a ferme definitivement?