Barista

Korsgatan 14, 411 16 - Göteborg
Mis à jour le
★★★★★ ★★★★★
3.9/5
262 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

3.9/5
Sluurpometro: 77/100
Score Sluurpy
262 avis au total
TA Trip
4.0/5
11 reviews
G Google
3.7/5
60 reviews
ST Sluurpy the best restaurants near you
3.9/5
191 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 31 13 11 10
📍 Adresse: Korsgatan 14, Göteborg

Avis Google

3.7/5
★★★
60 avis Google
J

Johan Thunberg

för 4 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Älskar konceptet att vara socialt ansvarstagande, men det här caféet är inte bra. Om du bara ska ha en latte så är kaffet av väldigt hög kvalitét och rekommenderas. Men: Personalen ignorerade oss till vi bad att få beställa. Har provat två maträtter här: en wrap med falafel som hade varit okej om den inte var så stark, och en halloumi-macka där halloumin inte ens var tillagad(!). Gå inte hit för att äta, enbart för kaffet.
Lire plus
Google
P

Pal D

för 5 år sedan
★★★★★ 5/5
"medvetet" café, fairtrade kaffe, erbjuder flera alternativ till komjölk och nyttigare versioner av fika. Har man medlemskort som kallas för "stammiskort" så går 2 kr per fika till att betala skolmat i annat land i världen.
Google
M

Markus Ingvarsson

för 5 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Trångt utrymme, rätt dyra saker, oengagerad personal... ingen aning om var man skulle ställa sakerna när jag hade ätit klart och den ensamma tjejen i kassan var för upptagen för att man skulle kunna fråga. Fin inredning, dock. Positiva vibbar från övriga kunder och väldigt centralt precis bakom Gustavi domkyrka.
Lire plus
Google
D

Daniel Tyrsing

för 5 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Otrevlig personal som inte ens frågar vad man vill ha, utan får en att behöva kräva att få köpa. Extremt överpris för små koppar kaffe och varmchoklad (som var gjord på pulver). Fy skäms Barista!
Google
Q

QU35 T (QU35T)

för 5 år sedan
★★★★☆ 4/5
Bra pluggställe, inte för mycket människor och goda drycker. Det enda negativa är att deras Internet funkar aldrig.
Google
H

Hayden Moyle

för 6 år sedan
★★★★★ 5/5
Göteborgs bästa kaffe, bra vego mat och nybakade bullar. Skön atmosfär och väldigt centralt.
Google
V

Ville Engholm

för 5 år sedan
★★★★☆ 4/5
Trevlig och kunnig personal. Kaffet var sådär (brygg) men chailatten god och helhetsintrycket bra!
Google
V

Viktoria

för 5 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Bryggkaffet var så svagt att det smakade dåligt te och inget papper på toaletten...
Google

Explorer d'autres options à Göteborg

Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Göteborg

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Barista a ferme definitivement?