Da Matteo

Södra Larmgatan 14, 411 16 - Göteborg
Mis à jour le
Café
★★★★★ ★★★★★
4.6/5
383 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.6/5
Sluurpometro: 91/100
Score Sluurpy
383 avis au total
TA Trip
5.0/5
1 reviews
G Google
4.4/5
316 reviews
H Hitta
5.0/5
3 reviews
C Cafekartan.se
4.0/5
52 reviews
T Thatsup
5.0/5
3 reviews
E Eniro
3.5/5
5 reviews
S Stockholm
5.0/5
3 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 31 380 33 10
📍 Adresse: Södra Larmgatan 14, Göteborg

Avis Google

4.4/5
★★★★
316 avis Google
A

Arvin

för 5 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Tyvärr måste jag dela med mig hemligheten att Da Matteo förmodligen har stans bästa kaffe. Detta var ett ställe jag brukade gå till med Tinder dejter ifall att någon tjej skulle vara galen och försöka söka om mig, de skulle säkert tro att detta är ett ställe jag går till ofta. Nu har det faktiskt blivit ett ställe jag går till ofta. Da Matteo hade fått 5 stjärnor men deras stolar inomhus är lite obekväma.
Lire plus
Google
R

Robert Johnsson

för 3 år sedan
★★★★★ 5/5
Vilket ställe! Värmen och mysighet 5/5. Bakelserna såg alla jättefina ut, men jag valde hasselnötskaka, vilket får 5/5 till den sjukt goda kaffe (med skummad mjölk), som också den är värd 5/5. Rosteriet bara meter ifrån cafédelen. Detta är officiellt det bästa cafét jag varit med om/på.
Google
A

Andreas

för ett år sedan
★★★★☆ 4/5
Väldigt trevligt och väldigt bra kaffe. Kul med lite val gällande espresso med. Trevlig lokal med trevlig personal. Roligare och bättre än de olika större kedjorna.
Google
A

Anna-Karin Briatore

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Alltid gott kaffe gjort med kärlek av kunnig personal! ☕💯👌
Google
J

Johannes Stenborg

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Ligger mysigt lite avsides och så kan de kaffe dvs vill man ha rekommendationer om olika kaffesmakar så vet de vad de pratar om.
Google
C

Christopher Lundberg

för ett år sedan
★★★★★ 5/5
Hmm. Jag beställde en havrelatte, personal var schysst. Prisvärt med tanke på kvaliteten på kaffet och smaken. Kunnig personal, de vet vad de gör! Ingen tvekan om det, brukar gå dit ofta och pröva på deras olika kaffesorter. Idag var espresson i havrelatten lite bitter, men överlag god. Vissa kaffesorter kan vara lite speciella, men jag gillar det ändå.
Lire plus
Google
P

Patrik Hautanen

för 3 år sedan
★★★★☆ 4/5
Gott handbryggt kaffe! Gott fika. Den ena i personalen var riktigt otrevlig. Tips! Ha två stycken vågar, så går det snabbare.
Google
A

Anders Granström

för 2 år sedan
★★★★★ 5/5
Café med passion för kaffe. Vansinnigt god espresso
Google

Explorer d'autres options à Göteborg

Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Göteborg

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Da Matteo a ferme definitivement?