Lccs Hälsosushi

O. Larmg. 9, 411 07 - Göteborg
Mis à jour le
Sushi
★★★★★ ★★★★★
3.6/5
277 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

3.6/5
Sluurpometro: 73/100
Score Sluurpy
277 avis au total
TA Trip
3.5/5
9 reviews
G Google
3.5/5
0 reviews
E Eatie
3.5/5
138 reviews
E Eniro
4.0/5
1 reviews
ST Sluurpy the best restaurants near you
3.7/5
129 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 76 554 44 28
🌐 Website: http://www.halsosushi.se
📍 Adresse: O. Larmg. 9, Göteborg

Avis Google

3.5/5
★★★
0 avis Google
N

Ninja Rossinen

för en månad sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Vi har kommit från Stockholm, hittade detta ställe tyvärr blev vi så besvikna eftersom maten var slaskig med jätte torr kyckling. Smakerna satt inte som de skulle, sushin var katastrof. Dessutom fick vi fel beställning, trots att vi sa till. Inte ätbart
Google
L

Lulita Iljazi

för 2 veckor sedan
★★★★★ 5/5
Så god mat! Kan varmt rekommendera sushi tempura 🤗🥰
Google
T

Tim Hansson

för 6 månader sedan
★★★★★ 5/5
Perfekta platsen för dig som söker extremt god sushi/asiatisk mat för billigt pris. Det är även ett lugnt ställe där det inte finns mycket folk, vilket känns skönt då man får lugn och ro. Du gör din beställning och slår dig ner på valfritt ställe, personalen serverar den otroligt goda maten.
Google
M

MOCKBA

för 5 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Yakiniku -nja...kanske ätbart, men bara en gång. Klibbiga risgrötbitar med ofräsch fisk ovanpå vill jag inte kalla för sushi!
Google
A

Ali Riyadh

för 3 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Riset var dåligt. Servicen är uselt. Restaurangen var ofräsch.
Google
M

Max Strand

för 10 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Dumpling soppa. Smakade som vattnet man tinat upp broccoli i, riktigt smaklöst. Dumplingsen hade hårda/sega partier också dom smaklösa. En besvikelse helt enkelt, kunde inte äta upp fast jag var hungrig. Maten severades snabbt iaf.
Google
I

Ikiku Luffy

för 3 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
I dont get what i paid för in amount och dom försökte ta över 2000 kr när jag skulle köpa en läsk
Google
L

Louise Bjelk

för 6 månader sedan
★★★★★ 5/5
Beställde nr. 12 (sushi med kyckling och avokado) detta var verkligen den bästa sushin jag ätit!
Google

Explorer d'autres options à Göteborg

Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Göteborg

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Lccs Hälsosushi a ferme definitivement?