Gathe Restaurang
Karl Johansg. 7 - Göteborg
Mis à jour le
Plat Verifie
Ajouter Plat Manquant
👍 Recommandé par 11 personnes
+5
Y compris Magnus Dering
📷 Photos (10+)
+2
autres photos
autres photos
Photo 1 / 10
100%
Avis Google
559
avis Google
Fruktansvärt god mat i trevlig miljö. Obligatoriska magdansen känns kanske inte 2022 men det är vad det är. Det finns libanesisk mat och så finns det detta. Rekommenderas!
Google
Mycket god mat. Rekommender er att prova meze menyerna. Lovar att ni rullar ut mätta och belåtna.
Google
Tyvärr har både servicen och maten tappat rejält i kvalité. Jag tyckte väldigt mycket om stället innan pandemin och hade högre förväntningar. Det lär krävas ett gott betyg från GP innan man vågar sig hit igen. En svag tvåa får det bli.
Google
Vi la en beställning på 5 olika meza tallrikar till 30 personer och vi är super super nöjda! Verkligen gott och lagat med kärlek. Kommer bara beställa härifrån numera, det var enorma portioner som räckte gott och väl. Stort tack för grym service!!
Google
Vi var där igår kväll och det var jättegod mat och kanonbra vin, men katastrofalt förfärligt med magdansmusiken. Alldeles för högt och skränigt och skittråkig dans. Riktigt värdelöst. Sänker betyget rejält. Vi ville bara dra därifrån för att slippa eländet och kommer inte gå dit igen om det skall vara sånt fortsättningsvis. Synd på ett annars bra ställe.
Lire plus
Google
Väldigt mysig ställe, god mat men man bör gilla vitlök, högt musik gör det svårt att höra sälskapet, trevligt personal men ganska ovan, blandade lite vid beställning.
Hoppas att mina ord tas inte som kritik men hjälper er att det blir bättre.
Lycka till.
Google
Mysig restaurang med trevlig och professionell personal. Maten var hur god som helst! Vilken god meze. Kommer definitivt äta här fler gånger. Tack för en god middagsupplevelse.
Google
Catering till studentmottagning.
Gott och rikligt, mycket smaker. Rörorna hade lätt räckt till dubbelt så många trots att de var supergoda! Fantastisk kyckling, tråkig tabuleh hade varit bättre med algerisk med couscous. Saknade auberginer. Något trist falafel. Klart lyckat och bekvämt.
Google
Explorer d'autres options à Göteborg
Pages suggérées
Aide à améliorer cette page:
