Gathe Restaurang

Karl Johansg. 7 - Göteborg
Mis à jour le
★★★★★ ★★★★★
4.3/5
2181 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.3/5
Sluurpometro: 87/100
Score Sluurpy
2.181 avis au total
G Google
4.2/5
559 reviews
TF Thefork
4.5/5
1.622 reviews

👍 Recommandé par 11 personnes

Magnus Dering
+5
Y compris Magnus Dering

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 31 12 51 51
📍 Adresse: Karl Johansg. 7, Göteborg

Avis Google

4.2/5
★★★★
559 avis Google
F

Fredrik Wetter

för 3 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Fruktansvärt god mat i trevlig miljö. Obligatoriska magdansen känns kanske inte 2022 men det är vad det är. Det finns libanesisk mat och så finns det detta. Rekommenderas!
Google
R

Richard Stenvall

för 6 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Mycket god mat. Rekommender er att prova meze menyerna. Lovar att ni rullar ut mätta och belåtna.
Google
J

Jonas Nordh

för 3 veckor sedan
★★☆☆☆ 2/5
Tyvärr har både servicen och maten tappat rejält i kvalité. Jag tyckte väldigt mycket om stället innan pandemin och hade högre förväntningar. Det lär krävas ett gott betyg från GP innan man vågar sig hit igen. En svag tvåa får det bli.
Google
M

manuella oraha

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Vi la en beställning på 5 olika meza tallrikar till 30 personer och vi är super super nöjda! Verkligen gott och lagat med kärlek. Kommer bara beställa härifrån numera, det var enorma portioner som räckte gott och väl. Stort tack för grym service!!
Google
K

Klas Nilsson

för 5 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Vi var där igår kväll och det var jättegod mat och kanonbra vin, men katastrofalt förfärligt med magdansmusiken. Alldeles för högt och skränigt och skittråkig dans. Riktigt värdelöst. Sänker betyget rejält. Vi ville bara dra därifrån för att slippa eländet och kommer inte gå dit igen om det skall vara sånt fortsättningsvis. Synd på ett annars bra ställe.
Lire plus
Google
M

Mehrangiz Moghadam

för 5 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Väldigt mysig ställe, god mat men man bör gilla vitlök, högt musik gör det svårt att höra sälskapet, trevligt personal men ganska ovan, blandade lite vid beställning. Hoppas att mina ord tas inte som kritik men hjälper er att det blir bättre. Lycka till.
Google
L

Leila Berjaoui

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Mysig restaurang med trevlig och professionell personal. Maten var hur god som helst! Vilken god meze. Kommer definitivt äta här fler gånger. Tack för en god middagsupplevelse.
Google
S

S Martinsson

för en månad sedan
★★★★☆ 4/5
Catering till studentmottagning. Gott och rikligt, mycket smaker. Rörorna hade lätt räckt till dubbelt så många trots att de var supergoda! Fantastisk kyckling, tråkig tabuleh hade varit bättre med algerisk med couscous. Saknade auberginer. Något trist falafel. Klart lyckat och bekvämt.
Google

Explorer d'autres options à Göteborg

Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Göteborg

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Gathe Restaurang a ferme definitivement?