Plat Verifie
Ajouter Plat Manquant
📷 Photos (3)
Photo 1 / 3
100%
Avis Google
22
avis Google
Kan bara varna alla att inte gå hit !!!!! Personalen så otrevliga spec "ägaren " äter jämt ute och detta har varit det värsta jag har varit med om !! Förstörde hela min kväll ,,, redan från början fick jag dåliga vibbar sen så ville de ha 20 kr extra för att min fyraåriga dotter fick en tallrik så hon kunde smaka på riset då hon inte gillar stark mat,, frågade vad de extra avgifter kon ifrån de svararade de med att de tar extra betalt för att tallriken ska diskas extra !!!! Har aldrig varit med om nåt liknande i hela mitt liv både i Sverige och utomlands och då jag själv jobbar på restaurang så var detta skrattretande ,,, så alla ni som vill ha en trevlig upplevelse skippa denna restaurangen för här hittar ni den inte !!!!!👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽
Lire plus
Google
Har ätit här flera gånger nu och maten har blivit bättre och bättre. Nu vill jag rekommendera detta ställe för den som tröttnat på vanlig indisk mat. Det är lite festligare smaker och jag har saknat ett ställe som gör tunnare och frasiga naan-bröd. Kommer gå hit flera gånger till.
Google
Prisvärd och väldigt god, genuin nepalesisk mat. Personalen var väldigt vänliga. Trevlig miljö och spännande smakkombinationer som var överraskande goda.
Google
Utveckling går inte åt rätt håll... var en ok indier nu en ganska smaklös dito. Tror de värmer maten i mikro.. :-(
Google
Nja, det har inte blivit bättre. Mikrad indisk mat. Tyvärr ...
Google
Maten är god och personalen är trevliga! Känner dem sedan länge.
Google
Bra men kanske lite för dyrt?
Google
Atmosfär och billig lunch. Som indiskt men annorlunda. Rekommenderas.
Google
Explorer d'autres options à Göteborg
Pages suggérées
Aide à améliorer cette page:
