Restaurant Nyboder

Borgergade 134, 1300 - København
Mis à jour le
Europæisk Skandinavisk
★★★★★ ★★★★★
4.4/5
4299 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.4/5
Sluurpometro: 89/100
Score Sluurpy
4.299 avis au total
TA Trip
4.5/5
231 reviews
G Google
4.2/5
607 reviews
F Foursquare
4.0/5
22 reviews
F Facebook
5.0/5
11 reviews
BM Business manager - facebook
4.8/5
200 reviews
TF Thefork
4.2/5
116 reviews
RG Restaurant guru
4.3/5
959 reviews
T Trip.com
4.4/5
13 reviews
S Spiseliv
4.0/5
967 reviews
E Eatie
4.4/5
875 reviews
LO Locale.online - denmark
4.7/5
149 reviews
T Top10place.com
4.7/5
149 reviews

👍 Recommandé par 6 personnes

Y compris

Informations de Contact

📞 Téléphone: +45 22 88 64 15
📍 Adresse: Borgergade 134, København

🕐 Horaires d'Ouverture

Ouvert maintenant Ferme à 22:00
Lundi1 17:00 - 21:00
Mardi2 17:00 - 21:00
Mercredi3 17:00 - 21:00
Jeudi4 12:00 - 22:00
Vendredi5 12:00 - 22:00
Samedi6 12:00 - 16:00
Dimanche7 17:00 - 21:00

Avis Google

4.2/5
★★★★
607 avis Google
R

Rasmus Schlosser

for 4 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Udemærket mad. Vi fik stegt flæsk. Det var ikke byens bedste som de påstod, men meget gennemsnitligt, sammenlignet med andre steder i København
Google
J

Josephine Nelson

for én måned siden
★★★★★ 5/5
Meget hyggelig dansk restaurant. Jeg var til en påskefrokost på stedet og alt levede op til mine forventninger. Vi fik vores eget lille private område, hvilket fungerede super fint. Maden var ligesom den skulle være og vi havde tilkøbt øl/vin ad libitum, hvor flaskerne kom med det samme at vi manglede. Personalet var meget serviceminded og smilende. Vi fik samtidig et gratis trylleshow i løbet af aftenen. Rigtig god oplevelse og det er ikke sidste gang at jeg kommer her. -------- Cosy Danish restaurant. I visited the restaurant for an Easter dinner where everything lived up to my expectations. We got our own little private area and the food was just ad it should be. We had bought wine and beer ad libitum and new bottles arrived asap when we needed more. The waitress were very serviceminded and were smiling during the entire evening. We also got a free magic show during the evening. It was a very good experience and I'm certain that I will visit that place again.
Lire plus
Google
P

Peter Larsen

for 11 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Virkelig en smuk indrettet café med virkelig lækker mad, og høflig betjening. Der eneste der trækker fra (og den ene stjerne) er lidt lang ventetid på deres luksusplatte, men så var der tid til at nyde den smukke indretning, der også bød på fine portrætter af kendte og kongelige. Alt i alt et super besøg.
Lire plus
Google
H

Henrik Tønners

for 3 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Har bestilt frokost 2 gange som efterfølgende blev annulleret . Første gang fordi der ikke var noget personale og senest i går. Havde fået en mail fra dem hvordan glædede sig til at se os i morgen. Opdagede så ved syvtiden at de via ny mail havde annulleret vor reservation. Ringede til dem og fik at vide at chefen ikke mere ville have frokostrestaurant og ville Ikke have Spotdeal ordninger så det var bare ærgerligt, det havde han besluttet samme dag. Han var taget hjem og efterlod så personalet til at meddele dette. Utroligt dårlig behandling og forretningsmetoder Hold jer væk
Lire plus
Google
P

Pia Werner

for ét år siden
★★★★★ 5/5
Oser af hygge og goe gamle dage, afdæmpet musik, men lige der må de godt skrue op. "sidder på et værtshus" og andre syng med sange. God gammeldags dansk mad, men som forret kunne man få en kæmpe flæskesvær ❤️Men et rigtig mandested, troede et kort øjeblik, det var forbudt for tøser 😅😅 kommer helt sikkert igen
Lire plus
Google
L

Louise Truedsson

for 5 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Vi var det "oversete" selskab denne aften. Enormt meget ventetid og så ovenikøbet at skulle rykke bord fordi et andet selskab skulle til. Før vi havde fået vores dessert. Pga vi skulle vente på ALT. Ikke anbefalelsesværdig.
Google
J

Jimmy Agerup

for én måned siden
★★★★☆ 4/5
Intim, hyggelig stemning, og fornuftig mad til priserne. Betjeningen var i top.
Google
M

Mads Hoyer

for 7 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Var der til julefrokost- desværre bar stedet præg af at være underbemandet og manglede service og glas. Maden var generel kedelig, dog skal det siges at fiskefileten var super god og kødfuld. Med mere styr på serveringen, nok service og mere fokus på resten af maden, kunne det være et godt sted. Som det er nu vil jeg nok gå videre!
Lire plus
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de København

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Restaurant Nyboder a ferme definitivement?