H15

Halmtorvet 15, 1700 - København
Mis à jour le
★★★★★ ★★★★★
4.1/5
4108 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.1/5
Sluurpometro: 81/100
Score Sluurpy
4.108 avis au total
TA Trip
3.0/5
54 reviews
G Google
4.2/5
447 reviews
F Foursquare
3.7/5
29 reviews
F Facebook
5.0/5
4 reviews
RG Restaurant guru
4.1/5
365 reviews
TR Top-rated.online
4.2/5
268 reviews
S Sluurpy
4.3/5
2.941 reviews

👍 Recommandé par 40 personnes

+34
Y compris

Informations de Contact

📞 Téléphone: +45 26 13 68 46
🌐 Website: http://h15.dk/
📍 Adresse: Halmtorvet 15, København

🕐 Horaires d'Ouverture

Fermé Ouvre à 10:00
Lundi1 10:00 - 00:00
Mardi2 10:00 - 00:00
Mercredi3 10:00 - 00:00
Jeudi4 10:00 - 00:00
Vendredi5 10:00 - 00:00
Samedi6 10:00 - 00:00
Dimanche7 10:00 - 00:00

Avis Google

4.2/5
★★★★
447 avis Google
L

L Kbh

for én måned siden
★☆☆☆☆ 1/5
Elendig og uvidende betjening. Forbered dig på en kantineoplevelse i den retning. Maden var fin, men til prisen dyr. Vinkort kun med naturvine. Det er måske en smagssag, men nej tak herfra. Så husets rødvin blev stillet på bordet. Ok men ikke noget videre. Tynde drinks, ikke værd at bruge tid på. Fede lokaler, men kommer vi tilbage? Nok ikke.
Lire plus
Google
S

Steffen M. Jeppesen

for ét år siden
★★☆☆☆ 2/5
I bedste fald middelmådig mad (primært vegatarisk). Det er den restaurant, hvor jeg har fået den ringeste vin. Serveret i vandkarafler og roseglas gjorde heller noget godt ved oplevelsen. Kan ikke anbefale stedet.
Google
K

Kim Mikkelsen

for én måned siden
★★☆☆☆ 2/5
Svært at give en bedømmelse desværre , da man ikke kunne komme i kontakt med personalet, og når man så snakke med dem er de meget provokerende.
Google
M

Mathias Sdun

for 3 år siden
★★★☆☆ 3/5
Spændende, kreativt komponerede retter. Blandt andet med ingredienser der hører til sjældenhederne, men så absolut kan anbefales. Ikke mindst smagsmæssigt. Desværre blev maden serveret lunkent og af en noget for "frisk" og distancerende tjenerinde.
Google
I

ida leth-espensen

for 4 måneder siden
★★☆☆☆ 2/5
Middelmådig mad, som man finder bedre på mange omkringliggende spisesteder. Prisen er høj ift. kvaliteten og oveni dette er retterne er så små, at flere i selskabet ikke blev mætte. Hertil virkelig ringe service og ingen struktur på betjeningen. Kommer ikke igen.
Google
A

Agnete Plauborg Lorentzen

for 7 måneder siden
★★☆☆☆ 2/5
Jeg var til julefrokost der med mit arbejde den 26. november, hvor vi fik serveret små retter, og små - det var de virkelig! Så små at størstedelen af os faktisk slet ikke blev mætte! Er det det deleretter er? Restaurantens måde at servere mindre mad end folk rent faktisk bør få for at blive mætte? Det virkede sådan. Desuden var der stor forvirring blandt tjenere hvad der var vegansk og vegetarisk, hvilket fatisk havde en betydning da jeg er allergisk overfor muslinger. Maden var god, der var bare alt for lidt. Så det blev første gang jeg har været til julefrokost hvor folk sad og snakkede om pizza og durum umiddelbart efter middagen!
Lire plus
Google
J

Jan Oudal

for 5 måneder siden
★★★★★ 5/5
Super hyggelig stemning, atmosfæren, der er kælet for maden, virkelig lækkert, her får smagssansen en på oplevelsen.
Google
A

Alex Madsen

for 5 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Gode priser og hyggeligt miljø. Indretningen er ikke helt min stil
Google

Explorer d'autres options à København

Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de København

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que H15 a ferme definitivement?