Lins Sushi

Østerfælled Torv 2, 2100 - København
Mis à jour le
★★★★★ ★★★★★
4.6/5
978 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.6/5
Sluurpometro: 92/100
Score Sluurpy
978 avis au total
TA Trip
4.5/5
3 reviews
G Google
4.1/5
46 reviews
F Facebook
5.0/5
18 reviews
JE Just eat
4.7/5
686 reviews
RG Restaurant guru
4.4/5
61 reviews
E Eatie
4.0/5
38 reviews
DM Dagens menu
5.0/5
1 reviews
H Hungry.dk
4.8/5
59 reviews
H Hungry
4.8/5
66 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +45 31 31 37 23
🌐 Website: http://www.linssushi.dk
📍 Adresse: Østerfælled Torv 2, København

🕐 Horaires d'Ouverture

Fermé Ouvre à 14:00
Lundi1 14:00 - 20:30
Mardi2 14:00 - 20:30
Mercredi3 14:00 - 20:30
Jeudi4 14:00 - 20:30
Vendredi5 14:00 - 20:30
Samedi6 14:00 - 20:30
Dimanche7 14:00 - 20:30

Avis Google

4.1/5
★★★★
46 avis Google
N

Nikita Taagelund

for 8 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
ANBEFALES IKKE! Min kæreste og jeg var i hygge-stemning en søndag aften - og besluttede os for at prøve Lins sushi, hvilket vi ikke skulle have gjort. Sushien var ikke særlig god og det meste af det havde en underlig konsistents - derudover var det tørre end det plejer. Det eneste der smagte godt var nigri-laks. Vi endte med at smide omkring 25 stykker ud - jeg anbefaler ikke stedet. Spild af penge
Lire plus
Google
M

Mark Barner

for 5 år siden
★★★★★ 5/5
Altid god service og venlig betjening. De har langt bedre fisk end de tidligere ejere og deres tilbud med feks vælg-selv menu er super! Min lokale og trofaste sushi pusher, som jeg varmt anbefaler.
Google
S

Søren Lyng

for ét år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Meget skuffende. Det er mig en gåde hvordan stedet kan have så mange 5 stjernede anmeldelser - hvilket var eneste grund til vi bestilte herfra. Normalt gider jeg ikke brokke mig over dårlig mad, så lader jeg bare være med af bestille eller komme et sted for fremtiden. Men hold da op hvor var det dårligt det her. Varm smattet sushi, brun (og ikke rød) tunfisk, uinspirerende ruller, smagsløse råvare og underlig konsistens og farve på wasabien. Helt sikkert sidste gang vi bestiller herfra. Øv for en oplevelse.
Lire plus
Google
P

Peter Høgfeldt

for 3 år siden
★★☆☆☆ 2/5
Desværre ikke en særlig god sushi. Var lidt varm, for blød og der kom en meget stærk lugt fra de 2 bakker med sushi. Det gør vi ikke igen. Der er nok også en årsag til at 32 stykker sushi til kr. 200 ikke er af særlig høj kvalitet. Svar til ejeren: Ja, det var alt sammen varmt, og det lugtede.
Google
R

Rikke Dahlmann

for ét år siden
★★★★★ 5/5
Super lækker sushi, hvor risene ikke er tørre. Dejlig betjening
Google
B

Bente K. Larsen

for 4 måneder siden
★★★★★ 5/5
Hjælpsom venlig og kompetente.
Google
P

Peter Raage

for ét år siden
★★★★★ 5/5
God service, god mad. Nu ved vi hvor vi skal bestille sushi næste gang.
Google
D

Dan Sham

for 2 år siden
★★★★★ 5/5
Maden 5/5 stjerner Servicen 5/5 stjerner Prisen 5/5 stjerner Kan varmt anbefales...!!
Google

Explorer d'autres options à København

Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de København

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Lins Sushi a ferme definitivement?