Pharmarium

7 Stortorget, 111 29 - Stockholm
Mis à jour le
Europeiskt Svenskt
★★★★★ ★★★★★
4.4/5
3256 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.4/5
Sluurpometro: 87/100
Score Sluurpy
3.256 avis au total
TA Trip
4.5/5
333 reviews
G Google
4.5/5
868 reviews
F Foursquare
4.3/5
246 reviews
RG Restaurant guru
4.5/5
1.293 reviews
S Sluurpy
4.4/5
453 reviews
T Thatsup
4.6/5
18 reviews
K Krogguiden.se
3.6/5
1 reviews
S Stockholm
4.6/5
18 reviews
TL Thatsup london
4.4/5
26 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 8 20 08 10
🌐 Website: http://pharmarium.se
📍 Adresse: 7 Stortorget, Stockholm

🕐 Horaires d'Ouverture

Ouvert maintenant Ferme à 01:00
Lundi1 11:30 - 23:00
Mardi2 11:30 - 00:00
Mercredi3 11:30 - 01:00
Jeudi4 11:30 - 01:00
Vendredi5 12:00 - 01:00
Samedi6 12:00 - 23:00
Dimanche7 11:30 - 23:00

Avis Google

4.5/5
★★★★
868 avis Google
C

Cecilia Öhlund

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Jättetrevlig bar, fint läge i Gamla Stan, jättetrevlig och proffsig personal och jättegoda och kul drinkar! 🍸 Ofta fullt så boka bord i förväg, en drink kostar cirka lite under 200kr ✌️
Google
S

Sara Wengström

för 4 veckor sedan
★★★★☆ 4/5
Alltid lika spännande att testa drinkmenyn, bra att "klassikerna" finns kvar och roligt att testa nya tillskott. Alla är inte fullträffar men personalen är behjälplig och man kan oftast fixa till det så att det passar den egna smaken. Lite trist att menyn gällande mat slimmats ner, drar ner betyget, men det som finns är gott om än mer tilltuggskaraktär.
Lire plus
Google
P

Palmeutredaren

för 7 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Goda drinkar som tar lite väl lång tid att få. Mysigt ställe med bra inredning men lite lång service. Dyrt för servicen
Google
H

Hanna Teng

för 11 månader sedan
★★★★★ 5/5
Superbra drinkar och mycket hjälpsam, energisk och glad personal! I helhet väldigt härlig stämning, och en mycket spännande meny.
Google
C

Carola Hedrén

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Kul, spännande drinkar i mysig gammal apoteksmiljö. Kommer tillbaka!
Google
P

Patrik Thors

för 11 månader sedan
★★★★★ 5/5
Mycket goda cocktails, väldigt trevlig personal. Vart lite varmt i sommarhettan. Men vi får skylla oss själva som valde att sitta inne.
Google
J

Jinx

för 11 månader sedan
★★★★★ 5/5
Vilka drinkar! Otroligt välsmakande drinkar, trevlig personal och livlig stämning. Drinkarna är något dyrare än på andra ställen kanske men 5 stjärnor helt klart. Värt ett besök!
Google
C

Charlie Snarl

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
Fabulösa drinkar av bartenders av högsta klass 💯
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Pharmarium a ferme definitivement?