Verandan

8 Soedra Blasieholmshamnen, 111 48 - Stockholm
Mis à jour le
Svenskt Skandinaviskt
★★★★★ ★★★★★
4.3/5
919 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.3/5
Sluurpometro: 86/100
Score Sluurpy
919 avis au total
TA Trip
4.5/5
632 reviews
G Google
4.4/5
221 reviews
F Foursquare
4.1/5
46 reviews
H Hitta
4.9/5
7 reviews
T Thatsup
3.8/5
6 reviews
S Stockholm
4.0/5
7 reviews

👍 Recommandé par 4 personnes

Y compris

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 8 679 35 86
📍 Adresse: 8 Soedra Blasieholmshamnen, Stockholm

🕐 Horaires d'Ouverture

Fermé
Lundi1 07:00 - 10:30
Mardi2 07:00 - 10:30
Mercredi3 07:00 - 10:30
Jeudi4 07:00 - 10:30
Vendredi5 07:00 - 11:00
Samedi6 07:00 - 11:00
Dimanche7 07:00 - 10:30

Avis Google

4.4/5
★★★★
221 avis Google
B

Bengt Sandberg

för 2 år sedan
★★★★★ 5/5
Mycket god o prisvärd Västerbottenbuffe'. Trevlig personal! Man trivs där! Det är dock lite för litet utbud på öl, kan behövas fler sorter och typer till en buffe'. Vinet på bilden var mycket gott.
Google
F

Fredrik Larsson

för 9 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Årets skaldjursbuffé var en besvikelse. Vi är ett sällskap på ca 10 personer som årligen sedan 15 år haft traditionen att äta den återkommande skaldjursbuffén på Verandan. Detta har i våra ögon varit en höjdpunkt. På grund av Covid så serverades den förra och i år i vinterträdgården. Servicen var inte på den standarden man kan förvänta sig. Champagnen en magnumbutlelj placaras på bordet och gästen förväntas att själv fyllla på glasen. Vatten tycks vare en bristvara och serveras endast när man ber om det. Hummern var till viss del fortfarande fryst och utbudet var reducerat och påfyllning på faten skedde inte som vanligt. Hoppas på en bättre upplevelse nästa år!
Lire plus
Google
C

Charlotte Höög

för ett år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Vi är återkommande gäster och brukar uppskatta utmärkt mat och god service. Vid besöket igår blev vi tyvärr dåligt bemötta. Serveringen var långsam och personalen ouppmärksam. Vi fick nedsättande kommentarer om vårt dryckesval och när vi fick in fel efterrrätter vägrade personalen att byta ut dem. Kanske blev det ett missförstånd, men på en restaurang av den här klassen (och prisnivån) förväntar man sig att sådant rättas till utan någon debatt om vems fel det var. Maten var god men inte världsklass - ifall någon undrar - för personalen frågade iallafall inte hur det smakade...
Lire plus
Google
P

Paulina Kurihara

för 6 månader sedan
★★★★★ 5/5
Underbar service, god mat, toppklass helt enkelt 😊
Google
J

Jan-Erik Öhman

för 9 månader sedan
★★★★★ 5/5
Både hummersoppan och torskryggen var utsökta.
Google
S

Stefan Andersson-Junkka

för 2 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Väntar på sommaren och att Verandan blir valet till en trevlig middag
Google
G

Gun Hjelm

för 6 månader sedan
★★★★★ 5/5
Trevlig restaurang i lugn miljö. God mat och trevligt bemötande. Bra service.
Google
H

Hans Årmann

för 2 år sedan
★★★★★ 5/5
Utsökt klassisk Biff Rydberg när den smakar som bäst!
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Verandan a ferme definitivement?