La Taberna

Norrtullsgatan 59, 113 45 - Stockholm
Mis à jour le
Från Medelhavet Spanskt
★★★★★ ★★★★★
4.4/5
496 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.4/5
Sluurpometro: 88/100
Score Sluurpy
496 avis au total
TA Trip
4.5/5
52 reviews
G Google
4.0/5
88 reviews
F Facebook
4.6/5
88 reviews
E Eatie
4.1/5
143 reviews
H Hitta
4.5/5
2 reviews
T Thatsup
4.5/5
2 reviews
R Reco.se
4.2/5
117 reviews
S Stockholm
4.5/5
2 reviews
TL Thatsup london
4.5/5
2 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 8 33 52 00
🌐 Website: http://www.lataberna.se/
📍 Adresse: Norrtullsgatan 59, Stockholm

🕐 Horaires d'Ouverture

Fermé Ouvre à 17:00
Lundi1 17:00 - 22:00
Mardi2 17:00 - 22:00
Mercredi3 17:00 - 22:00
Jeudi4 17:00 - 22:00
Vendredi5 17:00 - 22:00
Samedi6 Fermé
Dimanche7 17:00 - 22:00

Avis Google

4.0/5
★★★★
88 avis Google
C

Charlotta Renstig

för ett år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Inte alls bra tyvärr! Var bra tidigare när de var spansk restaurang men när de nu kör med luncher så går det knappt att äta. När min man åt så hade de spätt ut såsen med vatten, han och hans kollega åt bara någon tugga och gick därifrån (även hört andra som rest sig och gått). När jag var där så pratade den enda personalen som var på plats i telefon hela tiden när jag försökte fråga om maten. Vet inte vad dom försöker göra men detta funkar inte och ryktet sprids snabbt! Undvik!
Lire plus
Google
J

Johan Persson

för 10 månader sedan
★★★★★ 5/5
La taberna byter namn till Red Rooster och öppnar upp som lite lyxigare kvarterskrog i slutet av November! Den som väntar på nåt gott….
Google
D

David Sennerstrand

för 5 år sedan
★★★★★ 5/5
Brukar hänga på bakfickan. Ibland övar jag min spanska med personalen. Här råder en spansk, generös och öppen atmosfär som på ett charmigt sätt är ganska unik för sthlm. Man känner sig alltid välkommen. Bra priser på både öl och mat. 5 pinchos av hög kvalité för en hundring är en bra deal. Glad att bo intill!
Lire plus
Google
M

Magnus Selin

för 6 år sedan
★★★★★ 5/5
Läste en artikel att man klarar sig på 3 rätter.. Det stämmer. Och maten är välgjord och smakar gott. Jag valde scampi, kroketter, köttbullar. Personalen är lyhörd och trevlig. Rekommenderar verkligen detta ställe.
Google
T

Thomas Wahl

för 3 år sedan
★★★☆☆ 3/5
En mycket trevlig spansk lokal krog som tyvärr verkar att ha fått problem med alkohol tillstånd. Krogen har haft stängt sedan i maj. Officiellt för att renovera köket men det är det ingen som tror på.
Google
M

Marcus Aveholt

för 4 år sedan
★★★★★ 5/5
Vällagad mat och utmärkt service. Det är dessutom väldigt prisvärt. Det är mysigt och lite lugnare ställe som är perfekt för par som söker lugn och ro med mycket valuta för pengarna. // Marcus
Google
J

Javier Monjes

för 3 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Gott. Men en del av maten blir krystad när de försöker med för mycket finlir. Något så enkelt och gott som "patatas bravas" blir förstört när det skivas till något som liknar potatisgratäng.
Google
H

H R

för 5 år sedan
★★★★★ 5/5
Väl tilltagna portioner 2-3 tapas rätter klarar man sig på. Trevlig och uppmärksam personal. Vill man ta en drink före eller efter finns en trevlig liten bar vägg i vägg.
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que La Taberna a ferme definitivement?