Capital

Scandic Continental, 111 20 - Stockholm
Mis à jour le
Bar Skandinaviskt
★★★★★ ★★★★★
3.9/5
499 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

3.9/5
Sluurpometro: 78/100
Score Sluurpy
499 avis au total
TA Trip
3.5/5
79 reviews
G Google
4.1/5
386 reviews
F Foursquare
3.5/5
32 reviews
TR The rooftop guide
4.5/5
2 reviews

👍 Recommandé par 2 personnes

Y compris

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 72 180 21 13
📍 Adresse: Scandic Continental, Stockholm

🕐 Horaires d'Ouverture

Fermé Ouvre à 14:00
Lundi1 16:00 - 01:00
Mardi2 16:00 - 01:00
Mercredi3 16:00 - 00:00
Jeudi4 14:00 - 02:00
Vendredi5 14:00 - 02:00
Samedi6 14:00 - 01:00
Dimanche7 16:00 - 01:00

Avis Google

4.1/5
★★★★
386 avis Google
T

Tintin Sweetheart

för en månad sedan
★★★★☆ 4/5
Centralt halvstort ställe med finfin utsikt och trevlig atmosfär. Halvdyra drinkar ,150 för en Aperol spritz fast i storleken vitvinsglas. Alltså mindre än i stort sett alla andra ställen i Stockholm.
Google
J

jannice

för 2 månader sedan
★★★★★ 5/5
Helt ljuvligt, solen gassade o vi drack Pina Colada som smakade Solsken och Kärlek. Många turister på plats🕺💃
Google
A

Andreas Faijerson

för 11 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Var där Lör 24/7. Efter jag fått in maten, ca 30 sekunder senare, då jag skulle ta första tuggan kommer deras servitris med kortläsare för att ta betalt. Aldrig varit med om något så oförskämt på en restaurang tidigare. Oerhört dålig service på annars bra mat och trevlig lokal. Utgår ifrån att detta var en rookie servitris eller nyligen anställd manager men Ni tappade en kund i det ögonblicket. Överlag långsam och virrig serveringspersonal!
Lire plus
Google
R

Richard Söderholm

för 3 veckor sedan
★★★★☆ 4/5
Härlig takbar med fin utsikt över Stockholm och mälaren samt den enda takbar vi kunde hitta som var öppen under midsommarhelgen. Trevliga drinkar och ett bra utbud av gin✨
Google
M

mikael holmgren

för 4 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Urusel service, sjukt oengagerad personal. Tog evigheter att få en kallskuren bricka som inte innehöll någon kärlek alls, till det priset hade jag förväntat mig mycket mer. Uteservering kunde behöva lite kärlek och omvårdnad.
Google
G

Gunilla Bornemann

för 2 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Stor och fin bar utomhus. Det var soligt men ganska kallt när jag var där men de satte på massor av infravärmare. Mycket trevlig och serviceminded personal. Det var första men inte sista gången jag var där.
Google
L

L

för 3 år sedan
★★★★☆ 4/5
Supermysig med fantastisk utsikt och utsökta drinkar. Vid fint väder kan man sitta ute och njuta av Stockholm vyn. Perfekt för ett litet AW med vännerna. Provade deras Rye N Gosling (vet inte om den finns fortfarande) som var fantastisk. Priserna på drinkarna är helt okej men barmaten är dyr och saknar lite mindre och billigare plockmat när man vill bara äta lite tilltugg som inte är nötter.
Lire plus
Google
M

Maria Carneiro

för 9 månader sedan
★★★★★ 5/5
Perfekt solnedgången i stan, även på tidig höst!
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Capital a ferme definitivement?