Abyssinia
46 B Karlbergsvaegen, 113 37 - Stockholm
Mis à jour le
Afrikanskt
Etiopiskt
Plat Verifie
Ajouter Plat Manquant
Informations de Contact
📞
Téléphone:
+46 8 33 08 40
🌐 Website:
http://www.abyssinia.se
📍
Adresse:
46 B Karlbergsvaegen, Stockholm
📷 Photos (11+)
+3
autres photos
autres photos
Photo 1 / 11
100%
Avis Google
133
avis Google
Väldigt god mat, delvis ny smakbild för mig med syrligt och beska ihop med hetta och sötma. Inredning, musik och ägare bidrar till den positiva atmosfären och helhetsupplevelsen. Kul att dela avsmakningsmenyn med en vän!
Google
Trevligt bemött, gott kaffe. Fick specialiteten - är allt för lite av grytorna så inte alls får smaka. Vi ville beställa specialiteten för 2 personer och supplera med de grytor vi föredrog men det fick vi inte.
Google
Trevligt ställe med mycket god och spännande mat. Ägarinnan var väldigt trevlig och atmosfären var avslappnad. Inget för den som bara vill ha makaroner och korv!
Google
Kul smakupplevelse och världens gulligaste ägarinna! Mysig lokal och bra musikval. Du får inte ha något emot att äta med fingrarna.
Google
Beställde take away. Maten vi fick var ju en stor chock, för 500 kr fick vi mat för ett barn. Nej fyskam på dessa hustlers, inte nog med det, så vägrade dom betala tillbaka växeln!
Hur tänkte ni? Alla rätter i stort sett
käkades i en tugga.
Håll er utanför tullarna, finns ett ställe i sundbyberg som har etiopisk buffe, testa det stället!
Maträtt: abyssynia special (ett skämt) för 2 vuxna personer (lol)
Pris: 480:-
Take away
Bilderna talar sitt eget språk.
Man skulle också kunna testa Gojo, de är lite hustlers av sig men absolut inte som dessa!
Akta er
Lire plus
Google
Mycket god mat och mysig atmosfär. Ägaren är väldigt trevlig, rekommenderar varmt.
Google
Varning! Tyckte det var hutlöst dyrt för mängden mat och tyckte inte det var något speciellt i smaken heller. Kall upptinad injera. Lokalen kan bli mycket fräschare, ser absolut inte hur detta kan vara någonstans i närheten av en 4:a i omdöme eller vilken dimension och universum övriga recensenter kommer från. Tråkigt
Lire plus
Google
Du kan inte representerar Ethiopian mat! Skäm inte ut oss! Jag blev så chockad när jag fick matten! 🙈🙊 dålig mat representation, dåligt bemötande! Mat smaken var 🤮 serverade direkt från kylskåpet 😳 Enjeran var elastisk 🤣.
Att hon representerar Ethiopian mat är ett skämt! Och det är så synd för de som går och äter där och har ingen aning om maten. Det är INTE rätt!
Lire plus
Google
Explorer d'autres options à Stockholm
Par cuisine
Pages suggérées
Aide à améliorer cette page:
