Abyssinia

46 B Karlbergsvaegen, 113 37 - Stockholm
Mis à jour le
Afrikanskt Etiopiskt
★★★★★ ★★★★★
4.1/5
207 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.1/5
Sluurpometro: 82/100
Score Sluurpy
207 avis au total
TA Trip
4.0/5
48 reviews
G Google
3.9/5
133 reviews
F Facebook
4.5/5
15 reviews
HC Happycow
4.0/5
8 reviews
S Stockholm
4.0/5
3 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 8 33 08 40
🌐 Website: http://www.abyssinia.se
📍 Adresse: 46 B Karlbergsvaegen, Stockholm

🕐 Horaires d'Ouverture

Fermé
Lundi1 11:00 - 14:00
Mardi2 11:00 - 14:00
Mercredi3 11:00 - 14:00
Jeudi4 11:00 - 14:00
Vendredi5 16:00 - 00:00
Samedi6 Fermé
Dimanche7 11:00 - 14:00

Avis Google

3.9/5
★★★
133 avis Google
M

Mattias Bengtsson Byström

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
Väldigt god mat, delvis ny smakbild för mig med syrligt och beska ihop med hetta och sötma. Inredning, musik och ägare bidrar till den positiva atmosfären och helhetsupplevelsen. Kul att dela avsmakningsmenyn med en vän!
Google
I

Iben Christiansen

för 3 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Trevligt bemött, gott kaffe. Fick specialiteten - är allt för lite av grytorna så inte alls får smaka. Vi ville beställa specialiteten för 2 personer och supplera med de grytor vi föredrog men det fick vi inte.
Google
G

Gustaf

för 3 veckor sedan
★★★★★ 5/5
Trevligt ställe med mycket god och spännande mat. Ägarinnan var väldigt trevlig och atmosfären var avslappnad. Inget för den som bara vill ha makaroner och korv!
Google
F

Filippa Corin

för 4 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Kul smakupplevelse och världens gulligaste ägarinna! Mysig lokal och bra musikval. Du får inte ha något emot att äta med fingrarna.
Google
F

Food Laywer

för ett år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Beställde take away. Maten vi fick var ju en stor chock, för 500 kr fick vi mat för ett barn. Nej fyskam på dessa hustlers, inte nog med det, så vägrade dom betala tillbaka växeln! Hur tänkte ni? Alla rätter i stort sett käkades i en tugga. Håll er utanför tullarna, finns ett ställe i sundbyberg som har etiopisk buffe, testa det stället! Maträtt: abyssynia special (ett skämt) för 2 vuxna personer (lol) Pris: 480:- Take away Bilderna talar sitt eget språk. Man skulle också kunna testa Gojo, de är lite hustlers av sig men absolut inte som dessa! Akta er
Lire plus
Google
S

Sanaz Nabizadeh

för 3 år sedan
★★★★★ 5/5
Mycket god mat och mysig atmosfär. Ägaren är väldigt trevlig, rekommenderar varmt.
Google
D

Daniel _

för ett år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Varning! Tyckte det var hutlöst dyrt för mängden mat och tyckte inte det var något speciellt i smaken heller. Kall upptinad injera. Lokalen kan bli mycket fräschare, ser absolut inte hur detta kan vara någonstans i närheten av en 4:a i omdöme eller vilken dimension och universum övriga recensenter kommer från. Tråkigt
Lire plus
Google
M

Melat_Makeup

för 10 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Du kan inte representerar Ethiopian mat! Skäm inte ut oss! Jag blev så chockad när jag fick matten! 🙈🙊 dålig mat representation, dåligt bemötande! Mat smaken var 🤮 serverade direkt från kylskåpet 😳 Enjeran var elastisk 🤣. Att hon representerar Ethiopian mat är ett skämt! Och det är så synd för de som går och äter där och har ingen aning om maten. Det är INTE rätt!
Lire plus
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Abyssinia a ferme definitivement?