Kaffebar

Hornsgatan, 118 53 - Stockholm
Mis à jour le
Café Europeiskt
★★★★★ ★★★★★
4.2/5
468 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.2/5
Sluurpometro: 84/100
Score Sluurpy
468 avis au total
TA Trip
4.0/5
25 reviews
G Google
4.2/5
375 reviews
F Facebook
4.8/5
1 reviews
C Cafekartan.se
3.7/5
67 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 76 875 29 92
📍 Adresse: Hornsgatan, Stockholm

🕐 Horaires d'Ouverture

Ouvert maintenant Ferme à 18:00
Lundi1 07:00 - 18:00
Mardi2 07:00 - 18:00
Mercredi3 07:00 - 18:00
Jeudi4 07:00 - 18:00
Vendredi5 09:00 - 18:00
Samedi6 09:00 - 18:00
Dimanche7 07:00 - 18:00

Avis Google

4.2/5
★★★★
375 avis Google
Å

Åsa Ljungström

för 2 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Mycket trevlig personal. Kaffe och smörgås gott. Det stora problemet på kafét är toaletterna, så smutsiga och ofräsch, varjefall när jag var där. Kanske en tillfällighet men det får aldrig förekomma.
Google
T

Torbjörn Kjerstadius

för 5 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Verkar vara populärt. Mycket folk en lördagseftermiddag. Kaffet ok men ingen höjdare. Ett litet sortiment av kaffebröd och smörgåsar.
Google
J

Julia Thorstensson

för ett år sedan
★★★☆☆ 3/5
Helt okej kaffe, helt okej lokal och läge. Stället har inte särskilt stort utbud och jag var inte särskilt impad av kaffet. Men mysigt var det att sitta och chilla ute på den fina uteplatsen
Google
E

Erik Andersson

för 2 år sedan
★★★★☆ 4/5
God cortado, kraftig kaffesmak men utan beska. Bryggkaffet är lite blaskigt, smakar inte så mycket, åtminstone med mjölk i.
Google
O

Ola Johan K

för 2 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Skönt ställe med bra läge, men skulle kunna ha lite roligare utbud
Google
M

Mattias Bengtsson Byström

för ett år sedan
★★★★☆ 4/5
Trevligt och mysigt. Prisvärd frukostmeny, jämfört med att köpa kaffe, juice och macka separat. Bullret från Hornsgatan hörs ganska lite till Bysistorget, trots den omedelbara närheten.
Google
O

Oscar Nordström

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
Bästa kaffet på söder. Unik metod, gott kaffe. Köper säckar
Google
V

Vera Isaksson

för 10 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Jättejättetrevlig personal, så de känns jobbigt att lämna dåligt betyg men mackorna var verkligen otroligt basic. Smakade som bröd man köper på matbutiken och åker hem och brer på ost och grönsaker på själv, och kaffet var inte jättebra. Förlåt men det var verkligen inte någon höjdare.
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Kaffebar a ferme definitivement?