Snack Bar

25 Kungsgatan, 111 56 - Stockholm
Mis à jour le
Snabbmat
★★★★★ ★★★★★
4.0/5
185 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.0/5
Sluurpometro: 80/100
Score Sluurpy
185 avis au total
TA Trip
4.0/5
18 reviews
G Google
3.9/5
76 reviews
F Foursquare
4.0/5
40 reviews
F Foodora
4.2/5
46 reviews
T Thatsup
4.0/5
5 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 8 799 00 00
🌐 Website: http://snack-bar.se
📍 Adresse: 25 Kungsgatan, Stockholm

🕐 Horaires d'Ouverture

Ouvert maintenant Ferme à 21:00
Lundi1 10:00 - 21:00
Mardi2 10:00 - 21:00
Mercredi3 10:00 - 21:00
Jeudi4 10:00 - 21:00
Vendredi5 10:00 - 21:00
Samedi6 Fermé
Dimanche7 10:00 - 21:00

Avis Google

3.9/5
★★★
76 avis Google
L

Levent Yildirim

för 2 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Bättre kebabkött om man gillar det. De två personerna som jobbade idag hade dålig attityd och servicekänsla. Berättar om allergi och att jag avstår från yoghurt. Blir inte erbjuden alternativ som man tidigare blivit. Frågar om de har en annan sås, t.ex. tomatbaserad. Är dock medveten om deras harissasås som är mjölkfri. Får en majonnäsburk. När jag frågar efter annan alternativ berättar de att de inte har det medan de tar tillbaka majonnäs. Jag kikar och frågar varför de tar tillbaka den? Varpå det bes om ursäkt och jag ständig blir kallad maestro. Irriterande bemötande idag.
Lire plus
Google
D

David Vuu

för 3 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Personalen är arroganta. Skämtar högt med varann i deras språk framför oss och förmodligen om oss (2 asiater som ska äta kebab) vid beställningen. Maten innehåller bara några smulor av kebab. Ofräsch och dyr. Man får bättre kebab på ett kebabställe ute i förorten.
Google
T

Thomas Balzano

för 2 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Helt okej smak, men väldigt lite mat. Ett ställe man testar en gång och inte går tillbaka igen. Dom andra restaurangerna erbjuder mat för samma peng som gör dig mätt.
Google
L

Lennie boy

för 3 år sedan
★★★★★ 5/5
Riktigt bra käk, något dyrt. Deras Kebab de vau är legendarisk, dock kan den skilja sig lite åt beroende på vem som jobbar i köket. Gå hit!
Google
N

Niklas Lind

för 3 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Jättebra service och trevlig personal, om du är en vacker kvinna. Tyvärr så är inte jag det och fick istället uppleva otrevlig arrogans som förstörde en del för upplevelsen. Bra kebab dock!
Google
M

Marcus Nordberg

för 2 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Undvik kebabtallriken. Cheeseburger baguette är fortfarande en toppengrej men lite mer av en gimmick när man vill äta lite för mycket och onyttig mat.
Google
N

Nathalie Ryman

för ett år sedan
★★★★★ 5/5
Bästa kebaben jag någonsin ätit i Stockholm. Väl värt en omväg!
Google
M

Margi M

för 2 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Lite mat, vanlig kebab för 115kr. Otrevlig personal. Lyckades med bedriften att bränna kebaben.
Google

Explorer d'autres options à Stockholm

Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Snack Bar a ferme definitivement?