Max

Hagaesplanaden 46, 113 30 - Stockholm
Mis à jour le
Amerikanskt Snabbmat
★★★★★ ★★★★★
3.8/5
1970 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

3.8/5
Sluurpometro: 77/100
Score Sluurpy
1.970 avis au total
TA Trip
4.5/5
7 reviews
G Google
3.9/5
970 reviews
F Facebook
3.9/5
10 reviews
RG Restaurant guru
3.9/5
982 reviews
H Hitta
3.0/5
1 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 8 546 300 00
📍 Adresse: Hagaesplanaden 46, Stockholm

🕐 Horaires d'Ouverture

Ouvert maintenant Ferme à 23:00
Lundi1 10:00 - 23:00
Mardi2 10:00 - 23:00
Mercredi3 10:00 - 23:00
Jeudi4 10:00 - 23:00
Vendredi5 10:00 - 23:00
Samedi6 10:00 - 23:00
Dimanche7 10:00 - 23:00

Avis Google

3.9/5
★★★
970 avis Google
D

DESIGN LIFE

för 4 veckor sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Hade beställt två menyer och original dipsås fick bara med en. Nu när jag ska beställa förklarade för de att det missades en dipp förra gången och om jag kunde få den nu, de ville ha kvitto och allt möjligt, alla vet att man inte behåller kvitton när man handlar mat... Helt värdelös tjejen som jobbar där vill inte förstå en och väldigt otrevlig. Vart tog servicen vägen undrar man. Inte första gången jag handlar från er aldrig haft problem förut men efter detta händelse så blir det sista gången tyvärr. 23 juni kl 13:12
Lire plus
Google
B

Benjamin Hasselgren-Hallén

för 5 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Serverar kött när veganskt är beställt. Tar inte ansvar utan hånar en. Helt otroligt. Gå någon annanstans om ni vill ha vad ni har beställt.
Google
J

Johan Björklund

för 3 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Den som designade den här restaurangen borde få sparken. Helt nyöppnad och ändå en av de sämsta hamburgarrestaurangerna i Stockholm. Det första man möts av är en två meter brant trappa med därtill ej fungerande hiss för att överhuvudtaget komma in i restaurangen. Därinne är det stort öppet och LJUST, känns som att restaurangen tillhörde det intillliggande Karolinska sjukhuset. Serverade beställningsnummer kan inte läsas från bordsplatserna vilka därtill är alldeles för tätt intill varandra. Barnlekhörnan är mörk och farlig. Undvik!
Lire plus
Google
L

Le Libra

för 2 år sedan
★★★★☆ 4/5
Bra, fint och fräscht. Ta lite för lång tid att få maten.
Google

† - Sulapse - †

för 6 månader sedan
★★★★★ 5/5
Lite tröga, men snälla och trevliga anställda. Maten är god och bra tillagad. Inte upplevt att burgare eller nuggets är torr.
Google
A

ayna aydogdyeva

för 10 månader sedan
★★★★★ 5/5
Beställde mat online via webben för avhämtning i restaurangen. Beställningen verkade inte gå igenom helt så jag fick inte ett nummer men pengarna drogs från kontot. Supertrevlig personal ordnade min mat när jag förklarade vad som hänt. Fick maten väldigt snabbt trots lunchrusning. Toppen service!
Google
M

Magnus Selin

för 5 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Stället är städat och och det finns personal ute i lokalen. Nackdelen är att dom verkar vänta med din express order med flit. Och även när den är klar i appen så är den inte det på stället. Känns lite fåningt att folk som beställer efter får sin Mat innan. Tror nog jag ska sluta använda appen. Den ger mig inget extra.
Lire plus
Google
J

Juan Carlos Acevedo

för 6 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Trevligt lokal ok mat
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Max a ferme definitivement?