Papagallo

Götgatan 5 - Stockholm
Mis à jour le
Bar Pub
★★★★★ ★★★★★
3.5/5
574 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

3.5/5
Sluurpometro: 70/100
Score Sluurpy
574 avis au total
TA Trip
3.5/5
49 reviews
G Google
3.6/5
229 reviews
E Eatie
3.6/5
284 reviews
R Restaurangkartan.se
3.0/5
11 reviews
T Thatsup
3.0/5
1 reviews

👍 Recommandé par 2 personnes

Y compris

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 8 641 44 04
🌐 Website: http://www.papagallo.se
📍 Adresse: Götgatan 5, Stockholm

Avis Google

3.6/5
★★★
229 avis Google
R

roland johansson

för 3 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Ett riktigt sunkställe där man absolut inte får gå på toaletten innan man beställt. Tydligen är man inte gäst innan man beställer... Bli inte ledsna vänner, cirka trettio meter högre upp på götgatsbacken ligger beefeater pub. De serverar god mat och dryck, behöver man besöka toalett före beställning är det ok.
Lire plus
Google
A

Anton Westholm

för 3 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Den överlägset sämsta och även dyraste planksteken jag fått. Snålt med mos, sunkigt kött och en oätlig bea. Till detta elände serveras en grönsallad som tar upp halva plankan. När jag påpekade alla brister för servitrisen kallade hon på gråhårig jugge som börja skälla och leva. Han bad mig dra åt helvete efter att jag betalat fullpris annars ringer han till polisen.
Lire plus
Google
N

Niklas Börsting

för 5 år sedan
★★★★☆ 4/5
Ett bra urval av öl och trevlig personal :) Har inte testat maten.
Google
E

ernesto fumero

för 3 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Jag kommer in och bakom baren står det en äldre man som ser ut att vara ägaren. Det finns också en yngre tjej och han behandlar henne på ett hemskt sätt, kallar henne bl.a. efterbliven, och vi som står vid baren hör det. Jag ber om en öl, och säger att jag vill ha en liten. Han svarar på ett otrevligt sätt att alla är lika stora. Jag påpekar att han kan prata med en kund i en trevligare ton men han fortsätter med samma otrevliga attityd. Då går jag och mina vänner därifrån men innan dess tar jag upp med honom det förfärliga sätt som han behandlade sin anställd/medarbetare. Jag kommer inte tillbaka. Jag kan dricka öl någon annanstans.
Lire plus
Google
E

Extreme Power

för 4 år sedan
★★★★☆ 4/5
Ett av de första restaurangerna jag besökte i Stockholm i början på 80-talet. Då var det ett lungt ställe där man kunde sitta och dricka öl och äta en bit mat. När jag flera år senare återvände till Papagallo så var det mesta sig likt. Menyn var samma som då, varför inte? Miljön var mera steril, det familjära var inte kvar. Ljudnivån var störande hög från diverse apparater.
Lire plus
Google
J

Johan Blomqvist

för 3 år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Har varit stamkund i 35 år! I går kväll lurade de mig och några kamrater på 7 öl! Jag och mina kamrater påtalade detta till ägarens son, och fru, men de vägrade acceptera fakta. Så dåligt! Det handlade om 350 kronor..... hoppas ni tycker det var värt det...tjyvar...
Google
J

John Andreasson

för 4 år sedan
★★★★★ 5/5
God mat och trevligt personal som ger det lilla extra för att gästen ska känna sig hemma. Man blir mätt och belåten, plus att dom har goda viner för den som vill ha, även öl och Så klart läsk till barnen. Jag äter där minst en gång Varje gång jag. Kommer till stockholm.
Google
M

Monica Hellén

för 3 år sedan
★★★★☆ 4/5
Vi tog ett glas vin efter jobbet, gott vitt vin, trevlig personal. Ingen aning hur maten är. Med tanke på att det är mitten av januari och en tisdag så var det mycket lugnt.
Google

Explorer d'autres options à Stockholm

Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Papagallo a ferme definitivement?