Plat Verifie
Ajouter Plat Manquant
👍 Recommandé par 2 personnes
Y compris
Informations de Contact
📞
Téléphone:
+46 8 662 45 79
🌐 Website:
http://www.tystamari.se/
📍
Adresse:
Östermalms Saluhall, Stockholm
📷 Photos (11+)
+3
autres photos
autres photos
Photo 1 / 11
100%
Avis Google
65
avis Google
Trevlig personal, bra service och fantastiskt god och vällagad mat att njuta av i mysig miljö. Med anledning av läget är priset för en dagens lunch självklart högre än på en ”vanlig lunchrestaurang”, men så får du här också upplevelsen att avnjuta måltiden i anrika och vackra Östermalms saluhall. Det i sig gör besöket värt varenda krona.
Lire plus
Google
Inte ens EN stjärna. Menyn angav sparris ca 250 kr, kvalitet AAA dvs mkt hög kvalitet, ska vara långa kraftiga. I väntan fick jag vanligt knäckebröd, jag fick be om mjukt. Frågade om alkoholfritt vin. Inget. Erbjöds öl juice vatten med päronsmak. Kronan: en liten skål med ngt som liknar majonäs som helt täcker några tunna sparrisbitar som sticker fram. Uppgivna rommen är några utspridda korn. Bottennapp! Enda positiva, jag slapp betala, men inte drycken.
Lire plus
Google
Jag åt lunch på Tysta Mari i mars. Till min besvikelse var torsken torr och tråkig. Potatisen var enligt begäran utbytt till potatismos, men hade tyvärr dålig konsistens och smak. Jag har besökt restaurangen för flera år sedan och var då mycket nöjd, synd av det har blivit sämre.
Google
Åt på restaurangen i tillfälliga Östermalmshallen på torget, medan den "riktiga" hallen renoveras.
Miljön i den tillfälliga hallen är inte direkt mysig, men man får ändå inspiration när man kikar runt bland alla diskar.
Maten på Tysta Mari var mycket bra, vällagad och god, och lagom portioner. Bra kryddad och kul att få äta klassisk vällagad husmanskost.
Lire plus
Google
Riktigt god fiskgryta med aioli men lite väl dyrt.
Ligger inne i Östermalmshallen och det är väl därför grytan kostar 195kr (lunchpris).
Snoffsiga Östermalmsbor är målgruppen.
Google
Helt ok ställe. Trevlig atmosfär i den nya hallen med servering uppe på hyllan. Medioker mat och service i förhållande till pris. Kommer med största sannolikhet inte gå tillbaka.
Google
Att år 2021 inte ha en endaste vegetarisk rätt på lunchmenyn och i övrigt endast en vegetarisk huvudrätt, för ca 250 kr. Bättre att ta lunch någon annanstans med kollegorna.
Google
Härlig trevligt , övervåningen ger fin utsikt över hallen
Google
Explorer d'autres options à Stockholm
Aide à améliorer cette page:
