Grill Ruby

Österlånggatan 14 - Stockholm
Mis à jour le
Grill Europeiskt
★★★★★ ★★★★★
3.6/5
1086 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

3.6/5
Sluurpometro: 72/100
Score Sluurpy
1.086 avis au total
TA Trip
3.5/5
504 reviews
G Google
4.0/5
511 reviews
TF Thefork
4.5/5
45 reviews
H Hitta
4.4/5
5 reviews
T Thatsup
2.9/5
9 reviews
K Krogguiden.se
3.2/5
1 reviews
R Restaurangkartan
2.7/5
11 reviews

👍 Recommandé par 2 personnes

Y compris

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 8 20 60 15
🌐 Website: http://www.grillruby.se
📍 Adresse: Österlånggatan 14, Stockholm

🕐 Horaires d'Ouverture

Fermé Ouvre à 17:00
Lundi1 17:00 - 23:00
Mardi2 17:00 - 00:00
Mercredi3 17:00 - 00:00
Jeudi4 17:00 - 00:00
Vendredi5 17:00 - 00:00
Samedi6 Fermé
Dimanche7 17:00 - 22:00

Avis Google

4.0/5
★★★★
511 avis Google
M

Marcus Thorén

för 2 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Skulle egentligen vilja ge en 3a i betyg för den trista huvud- och efterrätten. Vi var ett stort sällskap som hade fått en viss tid men vi blev insläppta en stund efter det. Som tur var så fick vi alla plats på verandan som var under tak, för det regnade. Maten var som sagt lite trist, en hel del tyckte hummersoppan var salt, kötträtten var supersimpel med pommes som kändes billig. Glassen kändes något förfryst med isflakes innuti. Nog om maten dock; personalen var riktigt bra. De hade massor att göra men de höll humöret uppe. De var snabba med allt. Läget är superbra och mysigt. Kommer vilja ge stället ett nytt försök nån mer gång, så klart!
Lire plus
Google
C

Carl-Fredrik Bothén

för 4 månader sedan
★★★★★ 5/5
Härlig och familjär krog med god och vällagad mat. Personalen gör det lilla extra för att skapa en härlig stämning. Väl värt ett besök och rekommenderar båda restaurangerna varmt.
Google
L

Leif Danfors

för 8 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Bra bistro som funnits många år. Trycket är högt efter restriktionerna har släppts så boka gärna bord. Menyn är varierad med ganska många kötträtter. Bland annat Cot de boeuf som sällan finns på restaurang numera. En fantastiskt god Ceviche som förrätt rekommenderas. Bra service när vi var där i oktober.
Lire plus
Google
A

Anders Grimfelt

för en månad sedan
★★★★☆ 4/5
Ett lyckat och bra arrangerat för vårt företag blev möjligt i samband utländskt besök och vår genomförda "Old Town Walk" och avslutande fråge-quiz. Vi fick möjlighet till sittplatser (13 pers) vid samma bord på denna tisdagskväll. En trevlig och gemytlig kväll hos Ruby Bistro Grill". Trevlig personal, bra service, trivsamt och bra mat (Tre-rätters meny). Ett fint minne för våra besökare. Rekommenderas!
Lire plus
Google
E

Elin Englund

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Både bistro och grill Ruby är helt fantastiska restauranger. Dom har helt otroligt kvalité på både mat och service. Dom har även jättebra viner och drinkar, samt alkoholfria alternativ. Jag har varit återkommande gäst i cirka 12 år, vilket är från min tonår till vuxenliv och aldrig blivit besviken!
Google
A

Anna-Greta Gårding

för 2 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Rätt dyrt, maten var ok men inte till det priset. Trångt. De var bara två som serverade vilket kanske var det som gjorde att vi fick vänta länge på att få beställa. När vi väl hade gjort det och innan vi hade fått in maten kom de med notan. När vi påtalade det visade det sig att det var bordet intill som skulle ha notan.
Lire plus
Google
A

Ann Weinefalk

för 2 månader sedan
★★★★★ 5/5
En mycket trevlig och mysig restaurang med en härlig atmosfär. Bra musik i bakgrunden, god mat och ett mycket trevligt bemötande. Vi kommer tillbaka👍
Google
T

Thomas Stensinger

för 4 dagar sedan
★★★★★ 5/5
Lätt godaste Club Sandwich jag ätit.
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Grill Ruby a ferme definitivement?