Matilde

58 Landsvaegen, 172 65 - Stockholm
Mis à jour le
Italienskt Europeiskt
★★★★★ ★★★★★
3.5/5
118 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

3.5/5
Sluurpometro: 70/100
Score Sluurpy
118 avis au total
TA Trip
3.0/5
118 reviews
G Google
3.8/5
0 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 70 853 98 03
📍 Adresse: 58 Landsvaegen, Stockholm

🕐 Horaires d'Ouverture

Fermé Ouvre à 19:00
Lundi1 19:00 - 11:00
Mardi2 19:00 - 00:00
Mercredi3 19:00 - 00:00
Jeudi4 19:00 - 13:00
Vendredi5 22:00 - 13:00
Samedi6 22:00 - 10:00
Dimanche7 19:00 - 11:00

Avis Google

3.8/5
★★★
0 avis Google
M

Marcus Thorén

för 6 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Vill nog egentligen ge en tvåa, men får en trea för inredningen och läget. Maten är inget att hurra för egentligen, speciellt inte priserna heller för den delen. Det stora problemet var "servicen" vi fick. Ingen mötte oss när vårt sällskap kom in, så vi gick fram till baren och sa att vi ville äta. Då viftade de bort oss och sa "Ta det med hovmästaren där borta, det här är baren...". När väl hovmästaren kom fram så hörde han inte oss och sa "Va? Jag hör inte!" med en väldigt trist attityd. Väl vid bordet var det fortsatt trist stämning från servitörerna/hovmästaren. När vi skulle beställa så var en i sällskapet noga med att tonfisken skulle stekas på ett visst sätt (att den ska vara väldigt röd innuti, och bara snabbstekas på varje sida). Servitören fnyste till och sa "Den är halstrad!", som om det var jätteviktigt att inte säga 'steka'. Nåväl, när maten väl kom så var tonfisken trots allt alldeles för tillagad ändå. Bra där! 🙄 Hamburgaren var rätt okej, men pommesen smaklösa och rätt tråkiga. Såserna var ingen höjdare heller. God coca cola, dock!
Lire plus
Google
P

Peter S

för 6 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Kluvet. Stort, stimmigt och ändå välanpassat. Vi firade dotterns 17-årsdag och det var på ett ställe med fart. Sådan att servisen inte alltid riktigt hängde med. Jag fick fel varmrätt, men när den kom till bordet kompenserades detta snabbt, trevligt och utan minsta gnissel - på personalens eget initiativ. Eftersom det var mellan denna och en annan rätt jag valt gjorde det mig inget nämnvärt. Eftersom det som sagt löstes på ögonblicket. Vi hade tre olika servitörer/triser under sittningen vilket kan förklara vissa kommunikationsproblem. Till dessert och kaffe ställdes inget socker eller mjölk fram. Vilket är lite oproffsigt. Varmrätterna var goda och vällagade. Desserten oklanderlig. Så i köket måste ändå viss ordning rådit, vilket gjorde helheten i slutändan till en OK kväll. Det viktigaste var att dottern var mycket nöjd och vi alla därmed glada.
Lire plus
Google
S

Sebastian Del Valle Guerra

för 5 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Trevlig personal och en intressant inredning. Personalen är lite kall eller snoffsig men överlag var det trevligt. Maten var god men inte mer än så. Entrecote för 300kr+ bör erbjuda någonting extra i smakupplevelse vilket inte gällde här. Stora marängsvissen var riktigt bra och kaffet var gott.
Google
L

Lasse Jäderfeldt

för en månad sedan
★★★★★ 5/5
Jättetrevligt ställe med serviceminded personal och fantastisk mat.
Google
D

Dan Orvarsson

för 11 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Bra men dyra pizzor. Entrecoten medioker. För få potatiskroketter men goda. Sjukt goda musslor och gambas räkor För hög musik som spelas utomhus. Går knappt att samtala. Fräscha stora men mysiga lokaler och finurlig killtoa.
Google
J

Jakob Lundberg

för 5 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Sumpans enda röj? Restaurang tidigare på kvällen är riktigt nice men senare är det en plats man går till med vänner. När ”nattklubben” drar igång är det inget tillfälle att träffa nytt folk, skiljer sig från övriga ställen i Sumpan där man har en plats där man kan lära känna människor på gott och ont kanske? Personalen är grym men råkar man sitta på en barkant utan att känna någon förblir man nog själv. Inget dansgolv men ändå väl värt en fyra!
Lire plus
Google
C

Cissi Östlund

för 4 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Trevlig högljudd restaurang med festlig inredning. Maten var ok,men inte mer. Toast Skagen till förrätt var god,med en stor klick löjrom på toppen. Varmrätten, plankstek på oxfilé var sådär. Inga kryddor på varken kött,mos eller bearnaisesås. Däremot har personalen bytts ut eller gått charmkurs, för de var fantastiskt trevliga och tillmötesgående, jämfört med förra besöket vi gjorde för drygt två år sen. Som helhet en bra restaurang.
Lire plus
Google
M

Martina Orlop - Valkyria Artist

för 6 månader sedan
★★★★★ 5/5
Suverän som alltid. Alla rätter ör exclusiva. Idag bästa Biff Rydberg. Exellent Råbiff med rostade Kapris, aldrig ätit godare. Supertrevligt personal. Toppen restaurang, läcker och vacker atmosfär.
Google
Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Matilde a ferme definitivement?