Soyokafe

Döbelnsgatan 8, 11140 - Stockholm
Mis à jour le
★★★★★ ★★★★★
4.3/5
838 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.3/5
Sluurpometro: 85/100
Score Sluurpy
838 avis au total
TA Trip
3.0/5
1 reviews
G Google
4.4/5
160 reviews
F Facebook
5.0/5
86 reviews
E Eatie
4.6/5
222 reviews
S Sluurpy
4.3/5
369 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +46 8 20 54 94
📍 Adresse: Döbelnsgatan 8, Stockholm

Avis Google

4.4/5
★★★★
160 avis Google
D

David Liljebäck

för 4 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Mycket trevlig liten restaurang med trevlig service. Maten var fantastiskt god om än något snålt tilltagen för det man betalar. De lyckas nästan ta en till Tokyo i smaker men priset på en lunch var lite väl saftigt.
Google
R

Romina M

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Wow Wow Wow! Måste vara stans bästa SUSHI! Magiskt gott och råvarorna var presenterad separat samt de olika rätterna. Man fick en full förståelse över vad man skulle äta. Dryckespaketet till var också helt magisk. Vilka smaker! Rekommenderar stark!
Google
S

Staffan

för 4 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Ett smutsigt skyltfönster och en ihopfylld väggryttare , lätt att ta för vilken kvartersushi som helst. Väl inne tas du emot av serviceinriktade personal. men besöket pendlar emellan bra och här finns mer att jobba på. Inredningen vittnar om ambition, en smutsig pappersservett i uppdukningen, ett sojafat direkt från sponsorn om något annat. Gillar tanken med "lunchbrickan" helt i japansk Bento box stil, dessvärre var det bara Misosoppan som fick godkänt, såsen till friterade kycklingen var mer än medioker. Huvudnumret sushi Maki och Nigiri får godkänt.
Lire plus
Google
A

Anne Krzyzanowski

för 4 veckor sedan
★★★★☆ 4/5
Suveränt ställe! Trevlig personal, trevlig lokal och jättegod mat!
Google
E

Edward Blom

för en månad sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Lunchen var katastrof. 165kr för en extremt medelmåttig ”lunch plate”. Fortfarande lika hungrig som jag var innan. Ramensoppan är smaklös och för saltig. Känner nästan att man vill ha pengarna tillbaka. Undvik!!
Google
S

Sini Ahlin

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Fantastisk omakase, rekommenderas varmt!
Google
M

Marcus Eskil Johansson

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Helt sjukt gott. Går inte att beskriva i ord. 777kr för en lunch, nej *upplevelse*, gör man inte varje dag. Den godaste sushi jag ätit. (Omakase).
Google
K

Kristina Ckalla

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Detta måste testas på plats! Denna omakase kommer snart få stjärna, otroligt bra mat och service! Rekommenderas starkt!
Google

Explorer d'autres options à Stockholm

Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de Stockholm

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Soyokafe a ferme definitivement?