Glou Glou

Rantzausgade 22, 2200 - København
Mis à jour le
Sund Vinstue
★★★★★ ★★★★★
4.2/5
1219 recommandations

Plat Verifie

Ajouter Plat Manquant

4.2/5
Sluurpometro: 84/100
Score Sluurpy
1.219 avis au total
TA Trip
4.5/5
16 reviews
G Google
4.1/5
49 reviews
E Eatie
4.0/5
610 reviews
DB Dinnerbooking
4.2/5
544 reviews

Informations de Contact

📞 Téléphone: +45 41 80 00 16
🌐 Website: https://www.glouglou.dk/
📍 Adresse: Rantzausgade 22, København

🕐 Horaires d'Ouverture

Ouvert maintenant Ferme à 01:00
Lundi1 16:00 - 00:00
Mardi2 16:00 - 00:00
Mercredi3 16:00 - 01:00
Jeudi4 16:00 - 01:00
Vendredi5 16:00 - 00:00
Samedi6 16:00 - 23:00
Dimanche7 Fermé

Avis Google

4.1/5
★★★★
49 avis Google
A

Anders Trolle

for 3 år siden
★★☆☆☆ 2/5
Maden smagte dejligt, den smule der var af den. Portionerne er grinagtigt små. Tjeneren fortalte at enten skulle ALLE ved bordet bestille menuen, eller også kunne ingen få den. Komplet tåbeligt - hvorfor skal andre have indflydelse på hvad jeg vil spise?. Tjeneren tog vores bestillinger men gjorde sig ingen anstrengelse for at huske hvem der bestilte hvilke retter, så når tallerkenerne kom, blev det bare råbt ud over bordet hvad han havde med, så måtte al snak stoppe og folk måtte melde ind hvad de havde bestilt. Samme farce gentog sig ved drikkevarerne. Grou Grou prøver at være fancy og de små portioner smager lækkert, men til prisen er betjeningen helt i hegnet og oplevelsen ikke pengene værd.
Lire plus
Google
M

Michael Høstved

for 2 år siden
★★☆☆☆ 2/5
Niveauet var simpelthen ikke højt nok. Det går ikke, at en klat hummus med 2 gulerødder og en flækket cherrytomat er en ret til 2 personer man betaler 100 kroner for. Et andet eksempel var en halvkold dashi der ikke var smagt til og serveret i en ikke forvarmet skål og som derfor blev kold med det samme på bordet. Generelt var det som om, at man i køkkenet ikke havde anstrengt sig for at få vegetarretterne til at være inspirerende og nytænkende men meget meget standard. 500 kroner for 10 "retter" er i den optik overpris. Betjeningen var uoplyst og for et sted med så stort et vinkort er det utroligt, at ingen af tjenerne kan fortælle om vinene.
Lire plus
Google
T

Tune Hein

for 3 år siden
★★★☆☆ 3/5
Top moderne koncept med mest grønt, i lækker indretning. Menuen til 285 er et godt tilbud - men 5 grønsagsretter bliver lidt rigeligt - de kunne med fordel bytte de 2 ud for en dessert. Mest speciel var dog tjeneren som virkede sært uflexibel, påståelig og næsten kværulerende. Det er et godt sted (selvom La Fabrica var meget bedre ;-)
Lire plus
Google
N

nillerput

for 2 år siden
★★☆☆☆ 2/5
Super fin indretning og behagelig stemning i restauranten, som desværre blev ødelagt til sidst. Maden var dyr ift. det man fik serveret. Vi oplevede en suppe, der var kold og smagløs, og mos, der ligeledes var kold og alt for tynd. Nogle af retterne var spændende og lækre. Vores tjener var super sød, men virkede lidt forvirret og var ikke særlig god til at præsentere menuerne for os eller forklare konceptet. Men hun prøvede trods alt og udstrålede en rar person. Vi gav ikke drikkepenge. Af flere årsager; bl.a. giver jeg kun drikkepenge når jeg synes der er blevet gjort ekstra meget ud af det hele. Vi er alle studerende og maden var dyr nok i forvejen. Og så var det ikke en fantastisk oplevelse. Min ven overhørte, én der lignede en restaurantschef, brokke sig over at vi ikke gav drikkepenge, når nu vi var så besværlige at bede om forskellige retter i den menu vi sammen skulle vælge - trods at de havde sagt ja til det og at der ingen andre kunder var. Dét ødelagt det fuldstændig for mig, og er årsagen til min anmeldelse.
Lire plus
Google
B

Bjørn Rolighed

for 3 år siden
★★★★★ 5/5
Super lækker mad i grønne omgivelser. Det er værd at fremhæve torsken og blåmuslingerne, som sad lige i skabet! Og så en delikat dessert med en god blanding af syrlighed, sødme og lakrids.... Tak for mad!
Google
L

Lars Lange

for 3 år siden
★★☆☆☆ 2/5
Ikke lige noget for mig, jeg søger et anderledes menu kort. Men stemningsfyldt lokale.
Google
O

Ole Skjelmose

for 3 år siden
★★★★★ 5/5
Lækkert vegetarsted. Rigtig hyggeligt indrettet, masser planter, og sødt personale
Google
H

Helle Nordsted

for 3 år siden
★★★★☆ 4/5
Maden og vinen er uovertruffen. Indretningen er super hyggelig. Betjeningen er virkelig dedikeret men også noget langsom
Google

Explorer d'autres options à København

Aide à améliorer cette page:
← Retour à tous les restaurants de København

🍽️ Suggerer un plat

⚠️ Signaler une erreur

🚫 Signaler fermeture

Confirmez-vous que Glou Glou a ferme definitivement?